null

VEELGESTELDE
VRAGEN

Vaarprogramma
null

VEELGESTELDE
VRAGEN

Vaarprogramma

Vragen? Wellicht staat het antwoord hieronder.

Moet ik reserveren voor een vaartocht?
Mag mijn hond mee?
Kan ik pinnen aan boord?
Is het schip toegankelijk voor mindervaliden?
Is er eten en drinken verkrijgbaar aan boord?
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen aan boord?
Zijn er ook rondvaarten en dagtochten buiten de aangeven data?
Kan ik parkeren bij het schip?
Vanaf wanneer is het schip geopend?

Moet ik reserveren voor een vaartocht?

Het is aan te raden om voor rondvaarten en dagtochten te reserveren via onze website. U kunt dan altijd meevaren, let wel: u reserveert een plaats aan boord, geen stoel of tafel. Hiervoor geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Mag mijn hond mee?

Huisdieren zijn toegestaan bij ons aan boord.

Kan ik pinnen aan boord?

U kunt zowel per pin als contant betalen bij ons aan boord.

Is het schip toegankelijk voor mindervaliden?

Het schip is uitstekend toegankelijk voor (minder)validen, er zijn 2 grote invalidentoiletten en 2 (rolstoel)liften naar de verschillende dekken.

Is er eten en drinken verkrijgbaar aan boord?

Aan boord van de Toerist VI is een uitgebreide keuken en bar aanwezig, voor warme- en koude maaltijden en verschillende alcoholische en non alcoholische dranken. Heeft u een dieet: mail het ons, en we doen ons uiterste best hier rekening voor u mee te houden.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen aan boord?

Het is helaas niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen aan boord.

Zijn er ook rondvaarten en dagtochten buiten de aangeven data?

De data in de vaaragenda zijn de data voor de individuele tochten. Buiten deze data is het schip te huur voor gezelschappen e.d.

Kan ik parkeren bij het schip?

U kunt in Sneek parkeren op het “Flexa” parkeerterrein aan de Oppenhuizerweg, en in Lemmer op de “Lijnbaan”. Beiden zijn gelegen op ongeveer 200 meter vanaf het schip.

Vanaf wanneer is het schip geopend?

Het schip is 1 uur voor vertrek geopend.

Menu